جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
سگهای نگهبان موتور سوار

اسباب بازی جذاب سگهای نگهبان موتور سوار

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
فهرست مطالب

سگهای نگهبان موتورسوار یکی از جذاب ترین محصولاتی است که در عرصه اسباب بازی بر اساس انیمیشن پر طرفدار پاوپاترول طراحی شده است. این سگ ها با وسایل جانبی مانند ماشین، کشتی، تریلی، موتور و… ارائه می شوند و هر یک از آن ها شادی و نشاط را به کودکان می بخشند. این سگ های بامزه، زیبایی قابل توجهی در طراحی دارند. هر یک از این سگ ها از مشخصه های ظاهری فوق العاده ای برخوردار هستند که شخصیت پردازی هنرمندانه آن ها را ایجاد می کند.

فهرست مطالب
سگهای نگهبان موتور سوار

مدل های اسباب بازی سگهای نگهبان موتور سوار

سگهای نگهبان موتور سوار در سبک های مختلفی طراحی می شوند. یکی از مدل های محبوب این وسایل بازی، انواع فیگور سگ نگهبان است. در این فیگورها هر یک از شخصیت های سگ نگهبان بر روی یک موتور مخصوص نشسته اند و برای بازی های کودکانه مورد استفاده قرار می گیرند.

 این وسایل بازی در قالب پک ها و مجموعه های چند عددی ارائه می شوند و از قیمت به صرفه ای برخوردار هستند. جنس آن ها اغلب از پلاستیک فشرده است ولی مدل های فلزی آن ها نیز در بازارهای فروش ارائه می شود. اسباب بازی سگهای نگهبان برای شخصیت سگ پلیس یا چیپس، سگ قدرتمند این انیمیشن و… به صورت موتوری طراحی شده است. به این ترتیب هر یک از سگ ها از یک وسیله نقلیه بامزه برخوردار می شوند.

از مهمترین ست های فیگور سگ های نگهبان موتوری می توان به ست فیگور فلزی ۶ عددی ۸۹۹ اشاره کرد. در الگو برداری ساخت این فیگورها از نمادها و المان های اصلی شخصیت های سگ های نگهبان استفاده شده است. به همین خاطر جذابیت ظاهری آن ها برای کودکان افزایش می یابد.

سگهای نگهبان موتور سوار

موتور شارژی طرح سگ های نگهبان

سگهای نگهبان موتور سوار از محبوب ترین شخصیت های کارتونی و انیمیشنی در دنیای اسباب بازی ها محسوب می شوند. از این رو سبک های مختلفی از اسباب بازی های این محصول ارائه می شود. در این میان موتورهای شارژی این اسباب بازی نیز از پر طرفدارترین ها هستند و برای علاقه مندان به موتور سواری یک وسیله بازی هیجان انگیز هستند.

این موتورها وزن کودکان ۶ سال به بالا را تحمل می کنند و برای استفاده پسرها و دخترها مناسب می باشند. مهمترین طراحی آن، طرح سگ نارنجی رنگ انیمیشن سگ های نگهبان است که از شخصیت های محبوب و بامزه کارتونی به شمار می رود. قیمت مقرون به صرفه این موتورها از مهمترین دلایل افزایش فروش آن ها به شمار می رود. باتری این موتورها به خوبی شارژ شده و انرژی کافی برای موتور سواری کودکان را فراهم می کند.

ست ماشین بازی سگ های نگهبان ۶۸۸۹

اگر به سگهای نگهبان موتور سوار علاقه دارید، ست ماشین بازی سگ های نگهبان نیز برخی از این سگ ها را با وسایل نقلیه مخصوص در خود جای می دهد. این وسیله بازی کلکسیونی جذاب از شخصیت های این انیمیشن را در اختیار کودکان قرار داده و ساعت های تفریح و بازی او را مفرح تر می کند.

در این وسیله اسباب بازی یک کامیون جذاب و بزرگ ارائه می شود که سه ماشین کوچک و سگ آن را در خود جای می دهد. هر یک از این سگ ها بر وسیله نقلیه همرنگ خود نشسته اند و با استفاده از کامیون حمل و نقل می شوند. در این کامیون قسمت هایی برای بنزین زدن به این وسایل نقلیه نیز تعبیه شده اند.

این ست اسباب بازی بهترین وسیله برای هدیه دادن به شمار می رود. شما می توانید، این اسباب بازی را برای ایده پردازی های ذهن خلاق فرزند خود خریداری کرده و با این روش مهارت های او را گسترش دهید.

سگهای نگهبان موتور سوار

لباس سگهای نگهبان موتور سوار

سگهای نگهبان موتور سوار در قالب لباس های زیبای عروسکی نیز طراحی شده و در اختیار کودکان قرار می گیرد. در سال های اخیر صنعت طراحی لباس های کارتونی نیز پر رونق شده است و با ارائه هر انیمیشنی، لباس های مخصوص شخصیت های اصلی داستان نیز ارائه می شوند. در این میان لباس سگ های نگهبان برای نقش های سگ پلیس و سگ قرمز رنگ این برنامه کودک ارائه می شوند که برای رده های سنی ۳ تا ۶ سال بسیار مناسب هستند.

در بسته لباس های این سگ ها یک عدد نقاب مخصوص هر سگ قرار گرفته که با لباس همرنگ آن ست می شود. انواع این اسباب بازی ها در مدل های رباتیک نیز ساخته شده و در اختیار بچه ها قرار می گیرند. به این ترتیب کودکان می توانند، شخصیت های کارتونی محبوب خود را در قالب های مختلفی در اختیار داشته باشند.

ست ۹ عددی ماشین و موتور بازی سگ های نگهبان ۲۰۱۸

سگهای نگهبان موتور سوار در ست های ماشین سواری و موتور سواری فیگوری نیز ارائه می شوند. در این ست باکیفیت و جذاب همه شخصیت های این کارتون وجود دارند که سبب تکمیل بازی های ایده پردازانه کودک شما می شود. در این ست ۹ عددی سگ های نارنجی و صورتی و آبی رنگ این کارتون با وسیله نقلیه موتوری وجود دارد که برای بچه ها بسیار جذاب هستند.

بقیه شخصیت ها به ویژه شخصیت انسان آن با استفاده از ماشین حمل و نقل می کنند و در بازی های بامزه کودکانه شرکت خواهند کرد. قیمت به صرفه این اسباب بازی با کیفیت نیز از مزایای استفاده از آن برای کودکان است.

اسباب بازی جذاب سگهای نگهبان موتور سوار

مزایای کارتون سگهای نگهبان موتور سوار

انواع اسباب بازی مینیاتوری بر اساس شخصیت های کارتونی ساخته می شوند. برای بررسی فواید این اسباب بازی ها برای کودک باید به ویژگی های شخصیتی انیمیشن مربوط به آن ها بپردازیم. به همین خاطر در این بخش به بررسی تاثیر گذاری این کارتون و اسباب بازی های مخصوص آن بر رده های سنی مختلف کودکان می پردازیم.

  • کودکان زیر پنج سال نیز مخاطبین این انیمیشن جذاب هستند. اما برخی از صحنه های این کارتون برای این رده های سنی مناسب نیست. مثلا صحنه های آزار دهنده مشکلات جدی شهر و صدمه دیدن مردم و…
  • کودکان ۵ تا ۸ ساله به سادگی می توانند این کارتون را مشاهده کنند. با مشاهده این انیمیشن بسیاری از مهارت های زندگی را می آموزند و در درک برخی مفاهیم بهتر عمل می کنند.
  • این انیمیشن برای همه رده های سنی در آموزش زبان نیز مفید واقع می شود. استفاده از واژگان ساده در قالب این انیمیشن از مهمترین مشخصه های آن است.

برخی مزایای مهم این کارتون کودکانه سبب افزایش استقبال از آن شده است. در این انیمیشن هیچ اشاره ای به مسائل مربوط به مواد مخدر، برهنگی و… وجود ندارد و سلامت اخلاقی این کارتون تایید می شود. از این رو کلیه اسباب بازی های ارائه شده برای این محصول نیز از نظر اخلاقی آسیبی برای فرزند شما به همراه نخواهند داشت.

جمع بندی

سگهای نگهبان موتور سوار یک انیمیشن مشهور است که در سال های اخیر با استقبال بی نظیر مردم رو به رو بوده و توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. هر یک از شخصیت های این انیمیشن با رنگ پردازی و دیزاین به خصوصی معرفی شده و در دنیای اسباب بازی نیز وجود دارند.

 با اسباب بازی های این انیمیشن انواع بازی های خلاقانه و کودکانه انجام می گیرد و بچه ها تا ساعت ها سرگرم خواهند شد. هر یک از این وسایل با قیمت به صرفه ای عرضه می شوند.

نظرتون درباره کیفیت محتوا؟
اشتراک‌گذاری مطلب

درباره نویسنده

نظرات و پرسش‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *